Jurnal din mansarda

sâmbătă, 31 ianuarie 2015

Ce mi-a plăcut săptămâna trecută!

 Săptămâna trecută nu am avut internet acasă şi am descoperit  că am o uşoară  dependenţă de el, lucru care nu îmi place deloc.
Săptămâna trecută a trecut repede, prea repede pentru mine şi din cauză că am fost  obosită şi nervoasă nici nu a fost una productivă. 

M-am uitat pe lista cu planurile  pentru luna ianuarie si  iată ce am reuşit să bifez şi ce nu:

-Sănătatea : - am vrut să slăbesc un kg şi am reuşit să slăbesc 3 kg
                    - am făcut o parte din analize
                    - de la începutul anului fac masaj săptămânal şi minune nu mă mai doare mâna!
                    - plimbare zilnic cu căţelul, mai puţin zilele ploioase
Din păcate nu am ajuns la  controlul stomatologic pentru mine şi Claudiu.

- Financiar: am pus în borcan banii pentru  cinci săptămâni: trei  din ianuarie şi două din decembrie     Nu am reuşit să pun nimic la Fondul de rezervă. 

-Familie: - un weekend la băi
               - serile de vineri - cinema acasă
Nu am ajuns la Stâna de Vale şi la cinema cu Claudiu.

Gospodărie: Meniu săptămânal respectat pentru noi 100%(ne ajută mult meniul dat de nutriţionistă), pentru copii în mare parte
Nu am respectat programul zilnic de curăţenie, dar sunt pe drumul cel bun :).

Handmade: - am terminat proiectul secret şi l-am început pe al doilea
                  -  am început păturica, de fapt am găsit modelul, firele şi am deja făcute 5 pătrăţele
Nu mi-am comandat materialul pentru ie şi nici nu am croşetat patru ornamente pentru brad, dacă nu pierdeam săptămâna aiurea cu nervi şi lamentări măcar aici reuşeam să bifez tot.

Blog: aici nu am cu ce să mă laud, mi-am propus să postez cam de patru ori pe săptămână, iar eu am postat de patru ori într-o lună.

Casă şi grădină: aici nu am bifat nimic chiar dacă aveam doar două lucruri, le-am trecut  în februarie.

Am avut  şi o listă de dorinţe şi am reuşit să bifez un punct, care este pe drum deocamdată.

Acum să revin la lucrurile frumoase:

1. Şalul de lână care îmi încălzeşte umerii şi care este admirat mereu de colegele de la serviciu. Ancuţa mulţumesc pentru schemă şi explicaţii.

Jurnal din mansardă

2. Trandafirii care au rezistat două săptămâni

Jurnal din mansardă

3.Ghioceii din curte

Jurnal din mansardă


4.Proiectul secret: Ta-dah!!!!, după cum vedeţi este o faţă de pernă! Mie îmi place tare mult, sunt tare mulţumită şi mândră de cum a ieşit, sper să le placă şi altora la fel de mult incât să o cumpere pentru că va merge în magazinul de mobilă al Mihaelei (sora mea). Ea şi soţul meu (amândoi pricepuţi în vânzări şi afaceri) m-au tot bătut la cap să fac  un ban cu croşetatul, aşa că am zis să încerc şi eu marea cu degetul. Am mari emoţii vă rog să-mi ţineţi pumnii! Acum: Atenţie!, urmează multe poze:


Jurnal din mansardă

Jurnal din mansardă

Jurnal din mansardă


Jurnal din mansardă

Jurnal din mansardă

5.Nu în ultimul rând bocancii de cauciuc care îmi fac plimbarea plăcută şi uşoară chiar şi prin noroaie.


Jurnal din mansardă
Vă mulţumesc pentru vizită, Dana!

13 comentarii:

  1. ce frumos ti-a iesit salul,eu inca nu aminteles modelul :)) am luat ata de ceva timp,e mov,dar nu am reusit sa inteleg care rand se repete,trebuie sa o mai intreb pe Anca! Superba fata de perna,culori asa de dulci! Mult succes in continuare cu toate proiectele tale!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ana, daca reusesti sa intelegi modelul merge foarte usor. Multumesc.

      Ștergere
  2. Bravo pentru cele 3 kg:*, super salul, cred ca firul l-a facut asa de frumos. Ce tare cum ai ganit patratelele ca un trandafir:*, un mozaic de fapt, imi place mult cum a iesit, sunt sigura ca vei face o linie:*, eu iti spun cu sinceritate ghiocei n-am vazut niciodata in pamant, doar la tiganci:), o saptamana minunata!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

      Ștergere
    2. Da Ancuta asta a fost si ideea, e un trandafir stilizat, era de fapt un model de cusut. Cand ai sa gasesti terenul tau, iti trimit bulbi sa ai si tu in gradina ghiocei. O saptamana usoara!

      Ștergere
  3. vai, fata de perna e mortala!imi place mult de tot!ce fir ai folosit?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Irina. Am folosit un bumbac de grosime medie, am lucrat cu croseta nr.4. Verdele si rozul le-am cumparat acum vreo 3-4 ani de pe Breslo, celelalte fire le-am primit de la soacra mea.

      Ștergere
  4. Waw! Pernuta aceea e de vis!!!
    Salul este grozav.
    Felicitari pentru tot ce ai reusit sa bifezi!

    RăspundețiȘtergere
  5. Pernuta este o idee deosebita pe care o aveam si eu de mult dar pentru o paturica...tot folosind o diagrama de la punct cruciulita...Insa a ta a iesit de invidiat...absolut de invidiat...
    Felicitari din toata inima!!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da si eu am vrut initial sa fac o patura, dar nu aveam firele necesare si am zis sa incerc fata de perna sa vad cum iese. La ideea unei paturi de genul asta nu am renuntat, cu mai multe flori si boboci. Multumesc mult Ghemulet!

      Ștergere
  6. Ma bucur pentru performentele tale! Tine+o tot asa!

    RăspundețiȘtergere